2009. április 6., hétfő

Jelentem: alakulunk!

Lassan, de biztosan jönnek vissza a válaszok a kiküldött meghívókra.

Bánfai Katit, Kovács Dorottyát, Szilágyi Juditot, Urbán-Szabó Krisztát, Várnagy Csillát úgy látom, el fogjuk tudni érni. Horváth Anita és Schirling Orsi megvan az iWiW-en, csak válaszolniuk kell. Gál Andiról, Tóth Éváról nem tudok még eddig sem és nem is látom, hogy fognak megkerülni. Barsai Katit nem lesz könnyű elérni. Segítsetek, mert különben sosem fogom tudni vele megbeszélni, hogy hogyan is volt az, amikor egy tavaszi napon mögötte ültünk Jeannal az utolsó padban, meleg volt és szinte csak egy köpeny volt rajtunk, ettől aztán marha jó kedvűek voltunk! >;-)

Megvan az összes tanár elérhetősége, most már csak egy hivatalos meghívót kell megfogalmaznom nekik.

Hajrá! Közeledik a szeptember!

2 megjegyzés:

  1. kedves zsolt! nagyon jó ez a blog-ötlet az osztálytal.k szervezéséhez, gratula. amúgy én es telekis valék, de egy másik évjáratból s 70 km -rel dél-nyugatra a Ti alma materetektől :-)
    még mindig nem jöttem rá, hogyan került fel a listámra csilla:-((( öregszem, bocsi. most is csak azért bukkantam rá e blogra, mert bosszantott, h fogalmam sincs, ki ő, s nm tudok Neked segíteni a rátalálásban. s google kihozta találatként a blogodat. szép Húsvétot, jó szervezést: kozmáné seres ágnes szfvár

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ági!
    Nagyon köszi. Szerintem is nagyon bejön a majd' 20 éve nem látott társak keresgélésében. Csillát már vadásszuk más nyomon is és szerintem meglesz, nyugodj meg. Majd esetleg ő elmondja személyesen és akkor megírom. ;-)
    Üdv, Zsolt

    VálaszTörlés